Reizen

De laatste dagen vakantie!

Dag 19

Goeie morgen vandaag heb ik de wekker maar gezet zodat we op tijd wakker wakker worden. Het was de hoogste tijd voor winkel tijd! Na onze dag verkennen wisten we alle winkelcentrums te vinden. Dus weten we nu waar we gaan winkelen. Helaas konden we in de lokale winkels weinig leuks vinden.

Na een halve dag winkel in winkel uit doken wij het zwembad in. Even afkoelen, want het is hier zo heet!

Rond een uur of zes begon het te onweren en kwam het met bakken uit de hemel. Wat een klappen hier! We hebben ons snel omgekleed en gewacht tot het ophield.

Na de storm konden we rustig de stad in om te eten. Onze laatste avondmaal in Maleisië bij een leuke restaurantje. Daarna zijn we naar de torens gelopen voor een watershow. Leuk om even te gaan kijken. Het enige wat ik nog wilde doen in Kuala Lumpur was naar boven in de KLtoren. Frank heeft een hekel aan hoogtes, maar ondanks dat zijn wij toch gegaan. Super gaaf! Met een lift gingen wij omhoog en daar konden we heel de stad zien! Het was zo mooi! Het is tijd om terug te gaan naar ons hotel. We moeten morgen vroeg op. De vakantie is helaas bijna om. Wat ging de tijd snel!

Dag 20
Gister avond hadden we in het hotel gevraagd om een ‘wake me up call’. We hebben namelijk eerder gehad dat we ons verslapen hadden op de dag van vertrek. Om vijf uur zou iemand ons wakker bellen. Top!
We hadden ook onze wekkers gezet maar toch schrokken wij wakker om kwart over vijf. Ik ben benieuwd of die meneer al een kwartier op onze bel zat te drukken. Oepsie.. onze wekker had het ook niet gedaan. Gelukkig zijn we nog optijd om uit te checken. Om 6 uur stond onze geliefde Uber voor het hotel om ons naar het vliegveld te brengen.

Na bijna een uur kwamen we eindelijk aan op het vliegveld. We moesten een half uurtje wachten voordat we in konden checken. Alles verliep prima. We zijn lekker bij de Starbucks geweest zoals altijd en gingen daarna de gate opzoeken.
Eenmaal in het vliegtuig richting Dubai heb ik heerlijk geslapen. Frank niet zoals gewoonlijk, maar die vermaakt zich wel met al die films. De reis duurde ongeveer 7 uur en we zouden een overstap hebben van 1,5 uur. Omdat we iets eerder aangekomen waren in Dubai hadden we bijna 2 uur de tijd.. eitje toch? Nou toch niet.. Ik dacht dat we in Maleisië al veel moesten lopen. Nou hier ook kan ik je vertellen. Het is daar zo groot dat we met liften, bussen en treinen moesten om bij onze gate te komen. Dit duurde om precies te zijn 1,5 uur. We waren net op tijd voordat de gate dicht ging.
Ik me had voorgenomen om de 2e vlucht richting Amsterdam wakker te blijven ivm met tijdsverschil en de jetlag. Kosten me toch wel moeite, maar ik heb het vol gehouden om wakker te blijven. Ik heb films gekeken, aan een nieuwe serie begonnen (grey’s anatomy) en spelletjes gespeeld. Ik kon me prima 7 uur vermaken.
We zijn in Nederland, snik. Het is nu voorbij! Na erg lang gewacht te hebben op de bagage zijn we lekker naar huis gegaan. We kijken terug op een geweldige reis! ​